Sunday, June 22, 2008

Sedia bertanding jawatan Ketua Puteri UMNO

Pada 21 Jun 2008, saya telah pun mengumumkan kesediaan saya untuk bertanding jawatan ketua pergerakan Puteri UMNO pada pemilihan Disember 2008 ini. Kesediaan saya berbuat demikian dipengaruhi dua faktor terpenting. Pertama, untuk mengisi kekosongan jawatan Ketua Puteri. Kedua, untuk memenuhi permintaan oleh peringkat akar umbi, rakan-rakan serta adik-adik Puteri UMNO sendiri. Saya akan bertanding atas prinsip demokrasi dan demi memperkukuhkan lagi parti. Saya juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan yang telah anda semua berikan kepada saya- Y. B. Rosnah Shirlin.

11 comments:

YB Dr. Wan Norashikin Wan Noordin said...

YB, all the best in your effort 2 go 4 No. 1. I wish you all success and I know that you'll go far, insyallah.

Unknown said...

YB, IF U CHECK TODAY NEWSPAPER (NST), KPUM DATO NORAINI SAYS CAN REGISTER FOR JOBS ONLINE AT ismalina.com...
so, DO U THINK THIS IS A SIGNAL OF ENDORSMNT BY KPUM?....BUKAN YB KE YANG DIENDORSE?
BTW ALL THE BEST FOR YOU AND YB SHIKEN.........

Aris Arapa said...

Kami mendoakan agar YB Datuk berjaya dalam pemilihan Ketua Puteri UMNO nanti.

Selamat berjuang habis-habisan dan kami akan sentiasa menyokong YB Datuk.

www.arisarapa.com

RUZAIDI ABDUL RAHMAN said...

Assalamualaikum Yb,

Kami bercadang untuk bekerjasama dengan puteri umno untuk mengadakan seminar beladiri wanita. Mudah dan berkesan. Pernah menganjurkan bersama puteri umno sg selisek dan wanita umno kapar. Dikendalikan oleh bekas juara duni dan aktor Master Ruzaidi Ab.Rahman. Harap mendapat perhatian YB.layari ruzaidiabdulrahman.blogspot.com

Ahmad Saabun said...

TA Rithaudden minta puteri dibubarkan krn menjadi punca politik wang. Tak kan berdiam diri sahaja/ Baca posting dalam blog saya. Salam

Admin said...

Peluang perniagaan bagi puteri UMNO untuk menjadi pengedar beauty produk dan health produk. Anda boleh Emai kami untuk keterangan lanjut Admin @enkaybeau.com layari laman web kami http://www.enkaybeau.wordpress.com atau http://www.enkaybeau.com (laman rasmi)

Unknown said...

dapatkan web portal yang lebih profesional serendah RM50-RM170 setahun...domain boleh pilih sama ada nk subdomain @ .com @ .com.my @ .my....semudah microsoft word...keterangan lanjut www.emroose.myportal.my

Seri Pahang said...

salam datuk, pls to link my blog into ur blog 'damaiqaseh.blogspot.com'. tqvm

ibnu marzuki al firdaus said...

from TARIKAT NOHIYAH
to dr.rohaya@dvs.gov.my,
mohd_zaki@melaka.gov.my,
daud@melaka.gov.my,
roslan_e@melaka.gov.my,
rozita.hamit@melaka.gov.my,
meor.hashimi@melaka.gov.my,
afiza@melaka.gov.my,
naim@melaka.gov.my,
rashidredza@melaka.gov.my,
mahammad@melaka.gov.my,
wanidruss@melaka.gov.my,
razif@jkr.gov.my,
yazid@melaka.gov.my,
roslanibrahim@melaka.gov.my,
harun@melaka.gov.my,
adam@melaka.gov.my,
gapar@melaka.gov.my,
shamsudin@melaka.gov.my,
wyusof@melaka.gov.my
date Wed, Aug 4, 2010 at 9:31 AM
subject Fwd: sokong dengan tindakan YB pasal nikahkan pelajar. semoga jadi PM suatu hari nanti, amin... paling tidak jannah di akhirat kelak & itu yang paling mustahak.
mailed-by gmail.com

hide details 9:31 AM (21 minutes ago)



---------- Forwarded message ----------
From: TARIKAT NOHIYAH
Date: 2010/8/4
Subject: sokong dengan tindakan YB pasal nikahkan pelajar. semoga jadi PM suatu hari nanti, amin... paling tidak jannah di akhirat kelak & itu yang paling mustahak.
To: alirustam@melaka.gov.my
Cc: omarkaseh@melaka.gov.my


saya hairan kenapa benda halal begitu dihentam manakala yang haram seperti kempen cegah kehamilan untuk pasangan muda yang tak kahwin yang dirasmikan oleh LPPKN minggu lepas tiada siapa pun BERANI bersuara sebagai faktor mendorong berlakunya maksiat bermaharajalela.

tambahan, yang sangat menghairankan kita, tiada siapa pun mahu mengjulang idea bagus CM bersama di dada2 akhbar.

sekian & harap2 ianya berjaya serta jadi ikutan negeri2 lain. DOP mELAKA TAK cELAKA!!!



yang banga dengan rakyat melaka republik,

MAL +60128624623
*p.s. ini artikel berkenaan dakyah tersebut: http://hebatnya-yahudi.blogspot.com/2010/07/akhirnya-pelan-jew-berjaya-dengan.html
SAYA AKAN SAMAN SHAHRIZAT JUGAK SEBAB ANIYA RAKYAT MALAYSIA & MENDAKWA BELIAU ATAS KESALAHAN GUNA KUASA BAK tun LING LIONG SIK

faizalzainol said...

walaupun secara dasarnya saya tak setuju dgn idea CM melaka dan Idea YB, tapi sebagai langkah pelan jangka pendek ianya mungkin bagus.

tapi saya mohon agar diwujudkan pelan jangka panjang, dimana dipertingkatkan lagi kefahaman Islam dikalangan umat Islam di Malaysia dgn cara yang lebih tersusun, terancang dan kemas...

dan dalam masa yang sama, pengisian media perlu dicaturkan semula agar serasi dan sesuai dgn kehendak Islam.

An said...

Salam YB,

Saya ingin mencari pembelaan untuk adik saya yg dipandang remeh oleh semua pihak. Sangat menyedihkan.Harap yg dpt meluangkan masa untuk membaca kes adik saya ini.
Hanya untuk mencari pembelaan bukan mencari salah siapa. Saya juga AHLI PUTERI UMNO tapi agak terkilan dgn apa yg berlaku pada adik saya tiada pembelaan
ini link tersebut http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Kami-Mahu-Pembelaan-Keadilan-Buat-Adik-Sharifah-Atikah/147598861950639
http://selangor2u.com/blog/current-issues/dalam-negara/terpaksa-potong-kaki-kerana-kecuaian-doktor/